5 Mart 2010 Cuma

ESKİŞEHİR

 

Şubat ayının son iki gününü Fotogezileri.com ve PhotoWorld dergisinin işbirliğinde düzenlenen Eskişehir-Kütahya gezisinde geçirdim.Bol fotoğraflı, eğlenceli ve güzel iki gündü.
Bu yazımda sadece Eskişehir'den fotoğraflar olacak.Eskişehir Odunpazarı'ndaki evler ve büyükşehir belediyesinin katkılarıyla açılan Çağdaş Cam Sanatları Müzesi'nden fotoğrafları bir sonraki yazıda paylaşacağım.
Kütahya'yı ise en sona sakladım :) 

 
Eskişehir'i çok sevdim.Cıvıl cıvıl, hayat dolu bir kent.Gece geç vakitlere kadar şehrin sokakları insan dolu.Çoğunluğu da üniversiteli.
 
 Porsuk Çayı'nın üzerinde üstü kapalı gezinti tekneleriyle küçük bir gezinti yaptık.
  
  
Porsuk Çayı'nın kenarından bir aşağı bir yukarı hem gezdik hem de fotoğraf çektik. 
 
"Devrim Arabaları" filmindeki arabayı görmek için TÜLOMSAŞ'ı ziyaret ettik. 
 
Terminalin yanıbaşındaki Kent Parkı'nı gezdik.
 

 Siz şimdilik bu fotoğraflarla Eskişehir'i gezedurun, ben de sonraya sakladığım yazıların hazırlıklarını yapayım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR