6 Nisan 2010 Salı

BAHAR HAVASI ÇARPTI

Ev halkından birisi nezle grip olmaya görsün hele.O iki-üç günde iyileşir ayağa kalkar, arkasından ben hastalanırım.Ama benim hastalığım öyle çabuk geçmez, beni uzunca bir süre süründürür.Hamarat bir hatun olmasam da sonuçta evde yapılması gereken işleri de hasta bile olsam yapmam gerekiyor.Lale Hanım  gibi çifter çifter kızım yok ki bana bir tas çorba pişirip yedirip içirsinler, adaçayı yapsınlar da iyileşeyim :) 
Ne yapalım, ben de kendi kendime bakıyorum.Sabah sabah yaptım bir dallı çay, yanına da miss gibi susam kokan simit ve peynirle kahvaltımı yaptım.Birazdan tavuk suyuna hasta çorbamı da yaparım.Hasta çorbası da neymiş demeyin.Bizim ailede tavuklu şehriye çorbasının bir adı da hasta çorbasıdır.Çorbama limonu sıkar, içerim.Ben kendi kendime bakarım :) Siz de kendinize iyi bakın emi...

3 yorum:

  1. çook geçmiş olsun. Çok haklısınız , dün ev de yoktum eşim hastalanmış kızım ekinezya çayı yapmış, çorba yapmış babasını iyi etmiş.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  2. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim Lale Hanım.Size de geçmiş olsun, eşiniz iyileşmiştir umarım.

    YanıtlaSil
  3. Geçmiş olsun. Umarım daha iyisinizdir.
    Bloguma ziyaretiniz için teşekkürler. Aynı şehirde yaşıyormuşuz, dilerim görüşürüz.
    Sevgiler, iyilikler...

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR