11 Haziran 2010 Cuma

Hayata Dair

On gündür her hangi bir şey paylaşmadım, daha doğrusu paylaşamadım.Çünkü bu zaman zarfında uzak akrabalarımızdan ikisi vefat etti.Hatta birinin mevlüdünde bir başka akrabamızın oğlunun düğün haberini bile aldık.Hayat ne garip değil mi? Bir tarafta ölüm, diğer tarafta düğün ama her ikisi de biz insanlar için.Bizi mutlu eden haberler olmasa, hayat bir şekilde devam etmese acılar ve üzüntüler içinde bir hayat nasıl geçer yoksa? Taziye ziyaretlerinin arasına bir de arkadaşlarımdan bir kaçının kendilerine ya da ailelerine ait çevre ilçelerde bulunan yazlık ve yayla evlerine yaptığımız ziyaretler de sıkıştı.Bu nedenle biraz ara vermek zorunda kaldım.Aslında paylaşacak çok şey birikti ama aklımı ve fotoğrafları toparlayıp sizlerle paylaşmam sanırım zaman alacak. Ben onları hazırlayıp paylaşana kadar siz "Lilium Candidum - Beyaz Zambak" fotoğraflarını izleyin olur mu :)


1 yorum:

  1. başınız sağ olsun... yeni ve güzel paylaşımlarınızı bekliyorum

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR