25 Temmuz 2010 Pazar

KEMAL KAMİL AKÇA

Bu Pazar da sizi Kemal Kamil Akça, nam-ı diğer fotoğraf sitelerinde bilinen adıyla cikolatali_waffle ile tanıştırmak istiyorum.Fotoğraf camiası olarak onun masal dünyasından sıyrılıp gelen düş gibi fotoğraflarını büyük bir zevkle izliyor ve takip ediyoruz.Fotoğrafları düzenleme şekli ile kendine bir tarz yarattı ve bu tarz çok sevildi.

Onun fotoğraflarını izlerken kendimi bazen bir masalın içindeymişim gibi hissediyorum.Bazen de rüya görüyorum zannediyorum.Kimi zaman geçmiş yüzyıllara yolculuk yapıyorum, kimi zaman da alacakaranlık kuşağında geziniyorum.


Sizler de eğer benim gibi onun masal dünyasında gezintiye çıkmak istiyorsanız alttaki linklere tıklayıp fotoğrafların geri kalanını da izleyebilirsiniz.Ben ancak dördünü paylaşabildim sizlerle.
Facebook'taki grubunun linki burada .
Photo.net'teki sayfası ise burada.
Pazar gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...İyi fotoğraf izlemeler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR