6 Ağustos 2010 Cuma

DALYA

Blogspota geçtiğimden bu yana iki buçuk yıl oldu ve ben bu zaman zarfında pek çok şey paylaştım sizinle.
Her türden konuyu burada okudunuz.Kendi çektiğim ya da arkadaşların çektiği fotoğrafları sizlerle paylaştım.
Bugünkü yazımla dalya dedi blogum.İstedim ki bu yazıda kendimden bahsedeyim.Yani yaz günlerimi nasıl geçirdiğimi hem yazıyla hem de fotoğraflarla paylaşacağım.
-------------------------------------------------------------------------
Bildiğiniz gibi Temmuz başından beri Antalya'nın aşırı nemli sıcakları fena bastırdı.Sıcaklarla nasıl başedilir? Elbetteki haftada bir ya da iki kere denize girmekle :)

Tabii ki tek başıma gitmedim denize.Arkadaşlarımla birlikte deniz keyfi yaptık.Hepimizde az biraz kilolu olunca tabir yerindeyse denizi taşırdık ama çok da eğlendik.
Piknik yapar gibi götürdüğümüz yiyecekleri - meyveleri denizden çıkınca (ihtiyacımız varmış gibi) yedik içtik.Eve dönerken de bütün çöpümüzü toplayıp çöp kutusuna attık.
-------------------------------------------------------------------------
Gündüzleri denize girdiğim sahillerde geceleri de büyük oğlumla küçük gezintiler yaptık.Konyaaltı Belediyesinin düzenlemiş olduğu 16. Konyaaltı Karnavalını izlemek üzere 
Konyaaltı Kent Meydanına gittik ama aşırı kalabalık ve nemden dolayı gösterinin ancak başını izleyebildik.
Ferhat Göçer'in verdiği konseri izlemek için ne yazık ki bekleyemedik.
-------------------------------------------------------------------------
Yazları annem ve ablalarım memleketimiz olan Korkuteli yaylasına yazlamaya giderler.Biz de fırsat buldukça ailecek gideriz ya da yalnız başıma annemin yanına giderim.
Oraya teyzelerim de yazlamaya gittikleri için sık sık buluşurlar birbirlerinin evinde.Geçende ortanca ablamın evine toplanıyorlarmış, beni de çağırdı ablam.
Gezme olur da ben durur muyum, bindim arabaya gittim.

Hoş-beş, yeme-içme derken akşam üstü serinlikte bahçeye yayılıp sohbeti koyulttuk.Nikon D300 'ümü garantisi dolmadan bir bakım yaptırayım diye gönderdiğim için
mecburen küçük makinayla çekim yapmaya çalıştım.Ama aşırı rüzgardan dolayı kelebeği net çekemedim.
-------------------------------------------------------------------------
Netice olarak aylaklık ettiğim yaz günlerini bu şekilde geçiriyorum :))

1 yorum:

  1. NE İYİM ETMİŞSİN YAYINLAMAKLA.HİÇ AYLAKLIK DEME NE GÜZEL TTAİL YAPIYORSUN İŞTE HARİKA

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR