26 Kasım 2010 Cuma

SEBZELİ MÜCVER

Dün için bir önceki yazımda arkadaşlarımın geleceğini ve onlar için yapacağım pastaların hem tariflerini hem de  fotoğraflarını paylaşacağımı belirtmiştim.Ancak şimdi fırsat bulabildim.İlk olarak Sebzeli Mücver tarifini sizler için kayda düştüm.


SEBZELİ MÜCVER
Malzemeler::
2 adet kabak
2 adet havuç
2 adet patates
1 demet dereotu
1 demet taze soğan
3 yumurta
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı sıvıyağ
1 su bardağı un
1 paket kabartma tozu
Tuz ve karabiber
Yapılışı::
Patates ve havucu rendeleyip, kabağı çok küçük olacak şekilde çintiniz.
Dereotu ve taze soğanı da doğrayınız.
Yumurta, yoğurt, sıvıyağı bir başka büyük kapta karıştırdıktan sonra unu, kabartma tozunu ve tuz-karabiberi ilave ediniz.
En son bütün malzemeleri bir araya getirip dibi yağlanmış büyük boy kare ya da yuvarlak borcama döküp 170 derecede fırında pişiriyoruz.
DİP NOT :: Misafiriniz gelmeden bir gün önce pişirip ertesi gün ısıtmak için fırına verirken üzerine kaşar rendesi serpiniz.
Hepinize afiyet olsun.Siz bu tarifi denerken ben de Vişneli Cheesecake tarifini yayına hazırlayayım :)

2 yorum:

  1. ah ben bu tür mücverlere bayılırım, hatta bunun pırasalı ve mantarlısınıda yapardım bir ara...
    Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. inan buna benzerbir tarif arsivimde duruyor. Yapmam ve fotograflamam lazim ki yayinlayayim:)
    Ellerine saglik!

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR