11 Ağustos 2011 Perşembe

SIRA GELDİ KLİMAYA :))

Bugün bulaşık makinem geldi çok şükür.Motoru değiştiği için ikiyüzonbeş lira gibi bir rakam ödedim.
Annemin yardımcısının onbeş günde bir kullandığı iki günlük izin dolayısıyla geçtiğimiz Pazar günü yine Korkuteli'ye gittim ve dün öğlen geldim.Korkuteli Antalya'nın yaylası ama plansız yapılaşma ve betonlaşma sonucunda benim çocukluğumdaki gibi serin değil artık.Hele bu hafta (her yörede farklı faklı telaffuz edilen) eyyam-ı bahur sıcakları nedeniyle orası da çok sıcaktı.Az da olsa sıcak basıp rahatsız olunca ara ara klimayı açıp biraz olsun ferahladık.Normalde insana ters geliyor yaylada klimayla serinlemek :(
Oranın kuru havasına alışıp Antalya'ya gelince nemli ve sıcak hava daha çok çarpıyor beni.Dün öğleyin eve geldim ve salonun klimasını açayım dedim ama zaten son günlerde az soğutan klima hiç soğutmaz olmuş.Büyük ihtimalle gazı bitti.Hemen servisi aradım ve yarın sabah için randevu aldım.Şimdilik çocukların odasındaki klimayla idare ediyorum.
Bu aralar evdeki eşyaların arıza ve servis problemleriyle kafanızı şişirdim.Kusura bakmayın artık :)

1 yorum:

  1. ziyaretinize çok teşekkürler, çok zarifsiniz.
    hoşbuldumm :))
    sevgiler antalyaya..

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR