12 Mayıs 2014 Pazartesi

YALANCI WAFFLE

Söke Un firmasının Antalya'lı bloggerlara gönderdiği puding çeşitlerinden bana da gelmişti.
Ne zamandır bir köşede duruyordu.Nihayet gecenin geç vakti aynı kendi gibi buzdolabında bekleyen Uno markasının sade pastabanıyla halleşip yalancı waffle oldu :)
Nasıl yapıldığına gelecek olursak;
pastabanı ıslatmak için portakal suyu kullandım.
İki tane hazırladığım için birini vanilyalı pudingle yaptım. Arasına ve üstüne çilekle tüysüz şeftaliyi ince dilimleyip yerleştirdim.Üste yerleştirdiğim meyvelerin üzerine de pudingin kalanını da döküp soğumaya bıraktım.
------------------------------------
Diğer pastabana ise kakaolu çikolatalı ve kakaolu fındıklı olanı birlikte pişirip kullandım.Meyve olarak ta ananas ve kivi kullandım.
Kakaolu pudingin kalanını da küçük bir servis kabının içine 5-6 kadar Ülker Saklıköy Klasik ufaladım ve üzerine döktüm.
-------------------------
Eksik kalan fotoğrafları yarın eklerim artık :)
Bunun bir benzerini geçen ay arkadaşlara yapmıştım.Ama onun üzeri puding ve ceviz kaplı idi...
Şimdilik benden bu kadar :) Kayseri gezi yazısında buluşmak üzere...kendinize iyi bakın...

3 yorum:

  1. Ellerine sağlık. Nasıl güzel değerlenmiş.

    YanıtlaSil
  2. elinize sağlık bu tarifi deneyeceğim...Etkinlikte görüşmek üzere sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. ellerinize sağlık Gülter Hanımcım, görüşmek üzere,sevgiler:)

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR