5 Şubat 2015 Perşembe

YOLCUDUR ABBAS, BAĞLASAN DURMAZ :)

Geldi yine Fotoiz.Com 'un geleneksel Abant kamp zamanı :) 
Bu sene bir değişiklik yapıp yarın sabah uçakla İstanbul'a gideceğim.Orada Abant'a gidecek arkadaşlarla buluşup otelin kapısına kadar bizi götürecek olan araçla gideceğiz.Önceki senelerde otobüsle gidip geliyordum ama çok rezil oluyordum.Bu defa daha rahat yolculuk yapacağım.
Bu arada önceki Abant hikayelerini okumayan varsa aranızda buradan açıp okuyabilirsiniz.
Dönüşte görüşmek üzere :) kendinize iyi bakın emi blogcanlar...
Klasik Abant fotoğrafımla hoşça kalın diyeyim ;)

10 yorum:

  1. Güzellikler dolu günler olsun. Darısı bana olsun 2 aydır hiç bir yere gidemedim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Abant muhteşem bir yer yazın gittiğim tur programına dahildim cennet resmenn ♥ paylaşım için teşekkürler. güzel paylaşımlarda yorumlaşmak dileğiyle benim bloğuma da beklerim :) Sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
  3. Güle güle git gel Gülter'ciğim...Anılarını bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  4. Abant çok güzelmiş ama ben daha görmedim :)Güle güle gidin,güzel fotolar bekliyoruz.

    YanıtlaSil
  5. Abant harika bir yer. Keyifli günler dilerim.

    YanıtlaSil
  6. İyi tatiller olsun.Abant çok güzel

    YanıtlaSil
  7. guzel bir tatıl olsun insallah

    YanıtlaSil
  8. yerimizede gezin çok merak ettiğim bir yer darısı başımıza inş...

    YanıtlaSil
  9. ülkemizin dört bir yanı cennet
    darısı başımıza
    www.elitstil.com

    YanıtlaSil

Siz mesajınızı bırakın, ben haber veririm :)
Gününüzün güzel geçmesi dileklerimle...
GÜLTER ÖZGÜR